dijous, 31 de gener del 2013

3. Avatar digital.


Descripció: He fet avatars sobre mi, a internet amb pàgina que la professa a penjat al bloc o amb pàgines que he trobat jo pel meu compte. Un avatar és una representació gràfica, generalment humana, que s'associa a un usuari per a la seva identificació. Els avatars poden ser fotografies o dibuixos artístics, i algunes tecnologies permeten l'ús de representacions tridimensionals.

Procés: Tots els avatars realitzats.

Avatar 1; warhol
























Avatar 2; Obama
























Avatar 3: faceyourmanga


























Avatar 4: dressupp
























Avatar 5: mundomessenger















Avatar 6: striptgenerator
























Avatar 7: urfooz




















Avatar 8: voki




Resultat: Avatar escollit.
He escollit aquest avatar perque crec que es el que mes s'asembla a mi, i el que millor em representa.















Comentari: L'activitat m'ha agradat bastant, a sigut molt interessant  pero m'ha costat trobar bons programes per fer els avatars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada