dijous, 31 de gener del 2013

2. La dansa d’Henri Matisse.


DESCRIPCIÓ: 















Fitxa tècnica:
    · Títol: “La dansa".
    · Autor: Henri Matisse.
    · Any: 1909.
    · Dimensions: 260 cm d'alt per 389 cm d'ample.
    · Tècnica: Óleo sobre tela.
    · Estil: Fauvisme.
    · Gènere: Retrat i paisatge.
    · Localització: Museo del Hermitage, San Petersburgo, Rusia.

PROCÉS:
Primer vaig dibuixar el terra i la forma de les mans (per orientar-me), seguidament vaig començar a dibuixar un per un els cossos de les persones que hi ha retratades. Després vaig començar a pintar amb les temperes; primer el cel, després el terra, seguidament els cossos i els cabells, i per acabar vaig resseguir les lineas amb pintura negra.

RESULTAT:

















(foto nostre)

COMENTARI:
Aquest treball m'ha agradat perquè a sigut divertit, pero no repetiria el treball perquè m'ha costat molt perquè es pintava amb temperes. A vegades de temperes jo ho faria amb colors. Pero l'activitat a estat bastant bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada